Tankar; Nya projekt


Den långa processen med att fundera över om jag ska starta företag är nu slut - en process som påbörjades redan under högstadiet. Då gjorde jag smycken och hamnade i tidningen då dom slutligen hamnade i Maria Montazamis händer. Nu då? Min affärsidé är klar och på måndag ska jag börja på företagarskola. Idag var jag hos en utav mina nya leverantörer av skinn. Det är så kul att min resa har börjat. Jag är även i full gång med min riktiga hemsida, men säljer under tiden mina accessoarer på etsy och epla. Samtidigt arbetar jag mot en presentation i Sketch på Gislaveds Konsthall och en hantverksmässa och pluggar både Textilinnovation och Textilmateriallära. Vad ska man kalla detta då? Kreativt kaos kanske? Det väntar en härlig höst med massa kreativt skapande och nya äventyr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0